Trwa ładowanie...

 

Trwa zapisywanie na newsletter...

Promocja programu

W tym miejscu znajdziesz zasady komunikacji marki Fundusze Europejskie oraz materiały niezbędne do właściwego oznaczania realizowanych projektów.

Zapoznałeś się z dokumentami, ale chcesz wiedzieć więcej? Zachęcamy do skorzystania z bazy najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi (FAQ) dotyczących obowiązków w zakresie komunikacji i zwiększania widoczności wsparcia z Funduszy Europejskich.

Strategia komunikacji

Strategia komunikacji Funduszy Europejskich określa co, do kogo, w jaki sposób i na jakich zasadach będziemy komunikować w zakresie funduszy Unii Europejskiej na lata 2021-2027. Dokument stanowi podstawę działań informacyjnych i promocyjnych instytucji, które odpowiadają za wykorzystanie środków unijnych wraz ze środkami krajowymi w Polsce.

Dokumenty do pobrania:

Księga wizualizacji

Księga zawiera zasady konstruowania i stosowania znaku marki Fundusze Europejskie, znaku barw RP, UE. Znajdziesz w niej także wskazówki jak budować layout materiałów informacyjnych oraz promocyjnych w oparciu o motyw i element przewodni marki.

Dokumenty do pobrania:

Kreacje do pobrania:

Materiały dla projektów dofinansowanych łącznie z Funduszy Europejskich i Krajowego Planu Odbudowy:

Fonty do pobrania:

Podręcznik informacji i promocji

Z Podręcznika w zakresie informacji i promocji projektów UE dowiesz się m.in.:

  • jakie masz obowiązki promocyjne w projekcie,
  • jak prawidłowo je wypełnić,
  • jak planować działania informacyjno-promocyjnych we wniosku o dofinansowanie.

Dokument do pobrania:

Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta Funduszy Europejskich na lata 2021-2027 w zakresie informacji i promocji - wersja z grudnia 2023 r. (PDF 4 MB)